Dag 14 - Din favorit årstid och varför

Skrivet 2012-11-13 @ 02:19:13
Det är både sommar och vinter.
 
Sommaren är min favorit årstid pga att man kan göra så mycket, man kan gå barfota på gräset, man kan gå i shorts och linne ifall de är varmt, man kan bada, spela fotboll, men kan tälta ute i skogen någonstans, man kan grilla sent på nätterna och vara uppe hela natten och bara ha allmänt roligt, man kan ha vilda fester ute, man kan göra så mycket på en hel sommar att sommar egentligen är den bästa årstiden jag har och jag älskar värme just därför!
 
Men vinter tycker jag om för då kan man spela bandy, då finns det is och snö men jag gillar inte kyla så värst mycket men att spela bandy på vintern tycker jag verkligen om, de är någonting jag verkligen brinner för på vintern, och sen att de blir så mörkt tidigt och man kan ha mysiga stunder hemma med sina vänner och familj och med sin pojk/flickvän om man har någon och sen framför allt julen är underbar och nyår att få vara med sina nära och kära och uppleva de nya året är verkligen en höjdare, för iår ska jag verkligen fira mitt nya år med dom allra bästa jag vet! Och de ska ingen få ändra på!
 
 
sommar och vinter bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback