Dag 8 - Mina syskon

Skrivet 2012-10-25 @ 12:44:36

Posted in Familj | Kommentarer (0)
Mina syskon är helt olika. Jag står närmare min syster än vad jag gör med min bror, jag vet inte varför men de har bara blivit så för jag kan inte umgås med min bror, slutar med att vi alltid börja bråka, och det går inte ens att vi är i samma rum för han blir sur för minsta lilla. Medans jag har världens underbaraste syster som ställer upp för mig och allt, den jag alltid kan vända mig till, den som hjälper mig igenom allt, den som alltid står vid min sida och stöttar mig och hon är personen jag alltid kommer att älska, för jag älskar alla i min familj till och med även min bror men samtidigt hatar jag honom ändå. Men jag har helt klart världens bästa syster och hon kommer jag alltid att ställa upp för som hon gör för mig, jag älskar er båda två, Matias och Anneli <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback