Dag 16 - Berätta om dina husdjur

Skrivet 2012-11-13 @ 02:31:04

Posted in Familj | Kommentarer (0)
Jag har 3 katter och 1 hund.
 
Mina katter heter: Elvis, Molly och Robe. Men den som jag mest är hemma och som verkligen är hur gosig som helst och är hellre inne än ute de är Molly och hon är verkligen underbar, hon är verkligen min katt, hur gosig och gullig som helst, ska alltid sova med en, ska alltid vara nära en, en sån katt har jag alltid önskat mig och nu fick jag mig det och jag är så lycklig!
 
Min hund heter Chippen fast vi har en till också som jag inte tycker om som heter Kalle. Men chippen är underbar, jag älskar honom. En perfekt hund som jag verkligen tycker om till tusen, mitt lilla busfrö. Även fast jag inte är hemma så mycket betyder han otroligt mycket för mig och kommer alltid att göra det, han vill alltid vara upp i alla folk som kommer dit och varenda dag man kommer hem så vill han följa efter en vart man en går, speciellt med min pojkvän för dom är verkligen bästavänner, men jag kommer alltid tycka om dig lillgubben!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback