Dag 5 - Vad är kärlek?

Skrivet 2012-10-21 @ 21:28:06
Kärlek är verkligen något underbart när man väl hittar den rätta, det går upp och ner vissa gånger men oftast går det bra. Kärlek är nått jag alltid kommer att tycka är underbart fast jag har blivit sårad så många gånger, men det är så otroligt underbart att ha en kille man kan dela allt med och som man verkligen kan prata ut med om exakt allting och bara komma hem till och mysa med om man har haft världens dåligaste dag. Kärlek är nått man inte kan klara sig utan, man kommer alltid att bli kär även fast man säger " jag kommer ALDRIG att bli kär igen" sen står man där och är helt plötsligt jätte kär igen. Jag tycker om känslan att vara kär, de pirrar i hela kroppen man blir glad av sig och man mår verkligen bra, men sen att den personen vet om det, de är ju en annan fråga det, men man skaffar nog modet till att säga det nån gång. Jag vet vad kärlek är de är nått underbart som alla kommer att uppleva och nått man kommer känna sig trygg i och kunna dela allt med någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback