dag 3 - Mina föräldrar

Skrivet 2012-10-20 @ 22:15:04

Posted in Familj | Kommentarer (0)
Mina föräldrar är verkligen dom som bryr sig om mig, även fast vi har haft både bra och dåliga stunder så är dom jag verkligen älskar mest av allt och dom som alltid ställer upp oavsett vad, dom jag kan prata med i vått och torrt och dom som förstår mig fullt ut, hade inte klarat en sekund utan dom även fast jag ibland hatade dom men jag hade mina anledningar, men nu tycker jag verkligen att dom är världens bästa föräldrar dom som verkligen ser till att jag mår bra dom som jag verkligen alltid kommer att älska spelar ingen roll vad som än händer kommer jag alltid älska dom! Tack för att ni alltid ställer upp jag älskar er mer än vad ni anar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback